Pouličný Autor Tónov krade hudbu od francouzských rapperů
P.A.T. je zkratka pro slovenského rappera, který si říká Pouličný Autor Tónov. Rapper romského původu působil společně s Mega M do ledna 2020 ve vydavatelství Patrika „Rytmuse“ Vrbovského – Pozor Records. Měl beef s Molochem Vlavo i pseudorapperem Fobia Kid. Jedná se pravděpodobně o jednoho z nejsmutnějších rapperů slovenské scény. Přestože se tváří ve svých klipech drsně a rád se chvástá tím, co dokázal, tak si z něho Česko-Slovensko utahuje a nebere tohoto fakera vážně.
Dostala se k nám skladba od francouzské rapové kapely 40000 gang, které je také součástí rapper Elh Kmer. Vyšla v roce 2014 a v současné době čítá její počet shlédnutí více než 10 milionů. U skladby Slovak Rap z roku 2015 je počet views stonásobně nižší, ale krádež hudebního instrumentálu zde nelze popřít. Jako producent, tedy zloděj je sám Pouličný Autor Tónov a na featuringu je jakýsi Pater. Po textové i přednesové stránce je skladba naprostý propadák a její vizuál tomu moc nepřidal.
Po 4 minutách a 17 sekundách krvácení uší musíme konstatovat, že toto byl velmi chabý pokus o solidní song i diss na Separa, Rytmuse a Moma, kteří jsou také v songu zmíněni.
Pouličný Autor Tónov x 40000 Gang
Pouličný Autor Tónov krade hudbu a umělec, který krade si nezaslouží žádnou podporu.
Kradená hudba, texty a jiné porušení autorských práv je v České republice a na Slovensku poměrně známá věc. Kradlo se už od dob socialismu, kdy díky uzavřené společnosti stačilo vzít pár tónu ze světových megahitů, přidat český text a úspěch byl zaručen. Ve všech případech se nejedná o doslovnou krádež, protože u řady písní je napsán miniaturním písmem (téměř neviditelné) originální název písně. Bohužel valná většina, která původní hity neznala/nezná si opravdu myslela, že z Čech pochází ti opravdu nejtalentovanější hudebníci a na „hity“ si zvykla.